Mads Heinesen: Hvad så, Vilmer?
Af Rikke Dyrhave Nissen • 19. september, 2009 • Forfatter: Katrine Clante, Mads HeinesenDet nyeste spil og den sødeste pige. Men hvad med den bedste ven?
Vilmer går i sjette klasse. Den står på gruppearbejde, og Vilmer kommer i gruppe med Lisa. Søde Lisa som Vilmer er forelsket i. Meget forelsket. Problemet er bare, at det er Mick også. Og nu vil han have, at Vilmer skal spørge Lisa, [...]